یک سری حرف...برای گوشهایت...که دورتر از این حرفهاست...

توهم تلخ رفتنت...چند صباحی است دامنگیر روزگارم شده...

چند صباحی است از کابوس گذشتنت بیدار میشوم...

چند شبی است...که با تلخ گریه های این توهم سر میکنم....

مدتی است که افکار تیره را مانند نقل ونبات به مغز مظلومم میبندم...و ساعت ها با دلپیچه های ذهن پریشانم...بیخوابی میکشم...

منهاشدنت از سرنوشتم=منها شدنم از رویاها...

وچه خوب تا مغزاستخوان این تساوی را میفهمی...

تو که میدانی چقدر در تظاهرکردن چیره دستم...پس نگذار تصور بی خیال بودنم در محیط افکارت جریان یابد...

چقدر رنج میکشم از این توهم که مرا هر روز در چشم تو کمتر می یابد!

چقدر تلخ کام میشوم این روزها که نمیپرسی حالم را...

چقدر نگران خودم میشوم وقتی نگرانی برایم را...در تن صدایت نمیشنوم...

چهارستون دلم میلرزد از این توهم شوم...

هرجور که حساب میکنم...من+نبودنت مساوی ادامه دادن نمیشود...

میبینی؟!...ریاضی ام هم بهتر میشود...وقتی پای تو وسط باشد!!!



نظرات شما عزیزان:

مهراد
ساعت20:17---24 شهريور 1392
شما شاعرید؟؟؟

از خودتونه اینا عایا؟؟؟
پاسخ: آره هر مطلبی که تو بخش های "دلنوشته های من" و "تراشه های قلم من و سپیدی کاغذ" هست مال خودمه...


آواز
ساعت14:46---18 شهريور 1392
زیبا ! واقعا خیلی زیبا!
پاسخ: ممنون


آواز
ساعت13:56---15 شهريور 1392
مثل همیشه عالی نوشتی
پاسخ: ممنون دوستم!


ARam
ساعت13:50---15 شهريور 1392
امروز و فرداهایم ، پس فرداها ، همه و همه

خراب شده اند

بعد از تو

برگرد


پاسخ: کاش اصلا نری...که بخوام واسه برگشتنت چشم بکشم...


roshanak
ساعت12:00---15 شهريور 1392
چه غم پنهان عمیقی...چقدر اندوهگینم کرده...
پاسخ: پنهان بودنش غمگین ترش هم میکنه...


e &e
ساعت2:36---15 شهريور 1392
vebe zibai darin.

be ma ham sar bezan lotfan

http://eshgh-akhar.LoxBlog.Com
پاسخ: باشه میام...


مهیار
ساعت22:38---12 شهريور 1392
دختر ساده این فقط واسه عکس گرفتن بچه رو ب گریه انداختن چرا باورت شده ه ه ه!
پاسخ: هه...حالا کی گفته باورم شده!!!؟ مسخره بازی میکنم بابا!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تراشه های قلم من...وسپیدی کاغذ... ، ،

تاريخ : جمعه 15 شهريور 1392 | 1:49 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.